Horní část třídy 1.máje

































Vchod do prostor bývalých Uhelných skladů
a přilehlá zídka naproti hotelu
Imperial - první foto z roku 1945, druhé z 50tých let a zbývající dvě
jsou kulisy k filmu Ošklivá slečna (1959).
(autor příspěvku Hans Oldskull)









Třída 1. máje z archivu Boveraclubu





























Jedna fotka, čelem vzad, a druhá fotka.
Provizorní přeložka tramvajové tratě
nad budovaným libereckým tunelem 17.1.1993 objektivem Jirky Holečka. Při
změně teplot jsou na dnešním parkovišti koleje pod asfaltem stále
patrné.
(Text a foto Boveraclub)






Liberecký tunel
Autor: Ing. Karel Kout
1977
Ve starší literatuře se psalo, že s tunelem pod ulicí 1. Máje se přemýšlelo od roku 1958, případně od 60. let. Není to pravda. Byl to zcela originální nápad Karla Kouta z městského urbanistického střediska Liberec, který prezentoval ve studii v roce 1977. Byl to také on, kdo z průtahu "vytvořil" hlavní průtahovou magistrálu, tedy to čemu se dnes říká lidově v Liberci "dálnice".
(autor příspěvku Ivan Rous)

Stavba silničního tunelu























I když Terminus rozhodně nebyl žádný grandhotel. Tak jedna hospodská a devadesátková. (archiv Petr Kolín)















































![Reichenberg : Druck und Verlag von Heinrich T. Stiepel, [1859?]](https://32eba348a2.clvaw-cdnwnd.com/b2478adc5e5cc22274c76363082b5ac2/200008062-94ac394ac9/Obrozeni_5_D_93_002.jpg?ph=32eba348a2)




